miercuri, 25 noiembrie 2015

Caut piese auto Ford intr-un magazin online cu profil auto

Am cumparat un Ford Focus second hand si din pacate s-au stricat cateva piese. De aceea, ma aflu in cautarea de piese auto Ford.

Piesele auto Ford la mana a doua, mai ieftine


Nu vreau  sa cumpar piese auto Ford noi, din magazin, caci mi se par prea scumpe, ci as dori sa le achizitionez la mana a doua, pentru ca sunt mai ieftine. Insa in cazul in care nu gasesc si este neaparata nevoie, o sa cumpar si piese auto Ford noi.

Prefer piesele la mana a doua care provin din dezmembrari auto, cred ca sunt mai rezistente decat alte astfel de piese care au mai fost folosite.

Cred ca daca le daca le cumpar online, pana la urma nu am o certitudine ca sunt si originale si dau si o groaza de bani pe ele. Piese auto noi pentru Ford pot gasi si la targuri de masini, cum, de exemplu, este Vitan din Bucuresti. Insa mi-a placea sa le achiztionez de la mine din oras, din Galati, fara sa ma deplasez pana la Bucuresti, caci sunt niste bani cheltuiti in plus. Sau cel mai bine ar fi sa le gasesc pe site-uri unde se vand piese auto, sa le cumpar de acolo, este o varianta extraordinar de comoda.

Care sunt piesele care se strica des


Sunt de parere ca si pe la service-uri as putea sa gasesc, este o alternativa demna de luat in calcul. Mai ales ca de la mecanicii auto mai aflu si cum sa intretin mai bine masina, sa nu se mai strice piesele auto Ford atat de des. Oricum, cred ca planetarele se strica cel mai repede, mai ales din cauaza drumurilor proaste din Romania. Si componentele de motor mai cedeaza. De asemenea, pompele de injectie se afla si ele pe lista pieselor auto care se strica destul de repede si nu prea imi explic de ce. Radiatorul este una dintre piesele auto Ford care pana acum nu mi-a dat nicio bataie de cap, spre deosebire de fosta masina, care insa era o alta marca, produsa in Italia.


Piese auto pentru Ford Focus pot fi gasite in targuri sau in magazine online
Sursa foto: Wikipedia.org
Cred ca mai degraba ar trebui sa schimb marca masinii, sa imi cumpar un Mercedes, pe care o consider cea mai puternica marca de masini. Intodeauna mi-am dorit sa pot sa conduc un Mercedes, este cea mai faina masina, din punctul meu de vedere, si abia astept sa pot sa imi cumpar una.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu